Onze Samenwerkingen: Partners voor Verandering

Stichting Narcis is toegewijd aan het creëren van een hechte gemeenschap en het verbeteren van de levens van Arabische vrouwen in Leiden en omgeving. Onze inzet wordt versterkt door waardevolle samenwerkingen met diverse partners die dezelfde passie voor positieve verandering delen. Hier willen we graag enkele van onze gewaardeerde partners presenteren:

Stichting Vrouwennetwerk Leiden e.o.

In samenwerking met Stichting Vrouwennetwerk Leiden organiseren we sinds 2013 evenementen en activiteiten ter viering van Internationale Vrouwendag. Samen streven we naar de versterking van vrouwenrechten en de bevordering van gelijkheid.

Soroptimisten International Club Leiden

Als onderdeel van het Stichting Vrouwennetwerk Leiden werken we nauw samen met de Soroptimisten International Club Leiden om vrouwen te ondersteunen in hun streven naar welzijn en maatschappelijke betrokkenheid.

Leren met de Stad

In mei hebben we samen met "Leren met de Stad", een Leidse onderwijsinnovatie die betrokkenheid bij de gemeenschap bevordert. Hierbij worden studenten van diverse onderwijsinstellingen samengebracht om aan urgente vraagstukken uit de stad te werken. Dit was een bijeenkomst waar we verschillende belangrijke onderwerpen hebben besproken, waaronder AOW, aanvullend pensioen, AOW in het buitenland, pensioen in het buitenland en rechten en plichten. Deze informatieve sessie vond plaats in Het Gebouw en stond open voor iedereen.

Stichting Irakese Vrouwen

Stichting Narcis heeft ook een samenwerking aangegaan met de Stichting Irakese Vrouwen om informatiemiddagen en workshops te organiseren. Deze samenwerking stelt ons in staat om onze impact verder uit te breiden en vrouwen van diverse achtergronden te ondersteunen en inspireren.

Meander en Stichting Jongerenwerk Leiden

Onze betrokkenheid bij het project Chababi, in samenwerking met Meander en Stichting Jongerenwerk Leiden, heeft als doel jongeren door middel van sport meer te betrekken bij de samenleving.

Fonds 1818

We zijn dankbaar voor de financiële steun van Fonds 1818, die ons heeft geholpen bij de realisatie van onze nieuwe huisvesting in het verleden.

Deze partnerschappen weerspiegelen onze inzet voor het bevorderen van inclusie, emancipatie en gemeenschapsopbouw. Samen streven we ernaar om een positieve impact te hebben op het leven van vrouwen en meisjes in Leiden en omgeving.

Als u geïnteresseerd bent in samenwerken met Stichting Narcis of meer wilt weten over onze partnerschappen, neem dan gerust contact met ons op. Samen kunnen we meer bereiken.