Stichting Narcis bestaat 30 jaar!
sinds 1983

Welkom bij Stichting Narcis!

Over onze organisatie

Bij Stichting Narcis zetten we ons in voor de emancipatie en participatie van Arabische vrouwen in Leiden en omgeving. Onze missie is het bevorderen van interculturele uitwisseling, begrip en het creëren van een inclusieve samenleving. Met trots bieden we een breed scala aan activiteiten, informatie en ondersteuning om onze doelgroep te empoweren en te inspireren.

Op onze hoofdpagina vindt u een overzicht van de belangrijkste aspecten van onze organisatie en het werk dat we doen. Neem gerust de tijd om meer te ontdekken en te verkennen wat Stichting Narcis te bieden heeft. Via de bovestaande knoppen kunt u direct naar specifieke subpagina's gaan voor meer gedetailleerde informatie.

Missie en visie

Ontdek wat onze visie is en welke waarden de basis vormen voor ons werk. Leer meer over onze toewijding aan de emancipatie van Arabische vrouwen en het bevorderen van een inclusieve samenleving.

Geschiedenis

Ontdek de rijke geschiedenis van Stichting Narcis. We delen graag het verhaal van hoe onze organisatie is ontstaan en gegroeid, en hoe we door de jaren heen een positieve impact hebben gehad.

Doelstellingen

Leer meer over de concrete doelstellingen en waarden van Stichting Narcis. We streven naar specifieke resultaten en hebben duidelijke richtlijnen die ons werk sturen.

Bestuur en team

Maak kennis met ons toegewijde bestuur en ons team van professionals. We stellen graag de mensen achter Stichting Narcis aan u voor en laten zien hoe hun expertise bijdraagt aan onze missie.

Partners

Ontdek onze samenwerkingsverbanden en partnerschappen. Samen met andere organisaties en instanties streven we naar synergie en maximale impact op het gebied van emancipatie en participatie.

We nodigen u uit om verder te verkennen en te ontdekken wat Stichting Narcis te bieden heeft. Mocht u vragen hebben of meer informatie willen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier of onze contactgegevens.

Samen bouwen we aan een inclusieve toekomst!

E-mailen
Bellen