Stichting Narcis bestaat 30 jaar!
sinds 1983

Ons bestuur en team

Ons bestuur en team vormen de kern van Stichting Narcis en zijn toegewijd aan onze missie en visie. We geloven in de kracht van samenwerking en delen een passie voor het ondersteunen en versterken van Arabische vrouwen in Leiden en omgeving.

Maak kennis met de mensen die zich inzetten voor onze gemeenschap:

Touria Mammar, Voorzitter

Voorzitter

Als voorzitter van Stichting Narcis draag ik de verantwoordelijkheid voor het leiden en coördineren van onze organisatie.

Yvonne, PR

Publieke/Openbare Communicatie

De functie van Publieke/Openbare Communicatie is van vitaal belang om de boodschap en activiteiten van Stichting Narcis naar buiten te brengen.

Rabia, Social Media

Social Media Beheerder

Als Social Media Beheerder ben ik verantwoordelijk voor het onderhouden en beheren van de sociale mediakanalen zoals de FaceBook-pagina van Stichting Narcis.

We zijn trots op de diversiteit en expertise binnen ons bestuur en team. Samen blijven we werken aan het creëren van een hechte gemeenschap waarin iedere vrouw haar stem kan laten horen en haar volledige potentieel kan benutten. Als u vragen heeft of met ons wilt samenwerken, neem dan gerust contact met ons op.

E-mailen
Bellen